بهترینها

بی تو هرگـــــــــــــز. بی تو با خاطراتت چه کنمممممممممم

کاش بــودی تا دلم تنها نبود تا اســیــر غـصــه فردا نـبود کاش بودی تا فقـط باور کنی بی تو هرگز زندگی زیبا نبود

                                                  

Avazak.ir Line8 تصاویر جداکننده متن (1)

 

بهترین آدم ها کسانی هستند که

 

 

وقتی کنارشان می نشینی... 

 

 

چایی ات سرد شود و

 

 

دلت گرم...

Avazak.ir Line8 تصاویر جداکننده متن (1)

 



نظرات شما عزیزان:

مجد
ساعت21:45---11 فروردين 1393
سلام یادم رفت بهت بگم شعر نگاه کن


روزهای دوشنبه تا چهارشنبه


و شهد شب جمعه می ده ههههههههه


مجد
ساعت18:41---11 فروردين 1393


گفتمش: دل مي‏خري؟! پرسيد چند؟! گفتمش: دل مال تو، تنها بخند. خنده كرد و دل ز دستانم ربود تا به خود باز آمدم او رفته بود دل ز دستش روي خاك افتاده بود جاي پايش روي دل جا مانده بود
پاسخ:اووی انته ابو دل سایز پاش نمیدونی چند بود خخخخخخخخ


مجد
ساعت18:36---11 فروردين 1393


سرت درد می کند..!اگر قابل بدانی،سرت را روی شانه هایم بگذار ٬من به دنبال درد سر می گردم...!!!


پاسخ:منم خودم دسمال میشم برای سردردت خخخخخخخخ


مجد
ساعت18:34---11 فروردين 1393
سخت است وقتی میان هق هق شبانه ات نفس کم بیاوری و او به عشق جدیدش بگوید:نفس...!!!
پاسخ:اوووووی یماااااااااااااااا صدگ سخت است مو اگطع نفسهه خخخخخخخخخخخ


مجد
ساعت18:31---11 فروردين 1393
هر جور می تونی بمون من باتو سازش میکنم
پاسخ:سوده علیه لیش تبچی بعد عینی سازشت


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در دو شنبه 11 فروردين 1393برچسب:,ساعت14:42توسط ساسی و مینااااااااااااااتی | |